–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Strona oferuje szablony e-mailowe do informowania partnerów afiliacyjnych o zmianach w produktach lub usługach. Podkreśla znaczenie informowania partnerów o aktualizacjach, aby wspierać ich w efektywnej promocji.
Prowadzenie programu partnerskiego może przynieść wiele korzyści każdej firmie, która wie, jak robić to dobrze. Mamy na myśli m.in. organizację pracy programu, korzystanie z niezawodnego oprogramowania do marketingu afiliacyjnego, a także mierzenie i analizowanie wyników wydawców. Jest jeszcze aspekt dotyczący bezpośredniej współpracy z afiliantami.
Upewnij się, że partnerzy są wspierani, dobrze poinformowani i mają wszystkie niezbędne zasoby do promowania waszych produktów lub usług w najlepszy możliwy sposób. Można to osiągnąć dzieląc się z nimi markowymi materiałami promocyjnymi i pomagając im w rozwiązywaniu wszelkich problemów, z którymi mogą się spotkać. Kluczowe jest również upewnienie się, że wydawcy wiedzą o wszelkich zmianach w Twoich produktach lub usługach. Połączenie wszystkich tych elementów zwiększy szanse na sukces Twojego programu partnerskiego i pozytywnie wpłynie na wynik finansowy Twojej firmy.
Ten artykuł zawiera szablony wiadomości e-mail, które możesz wykorzystać do poinformowania swoich partnerów o zmianach w istniejących produktach lub usługach, poprawkach błędów lub o wprowadzeniu nowych funkcji. Wykorzystaj te szablony, by informować partnerów o zmianach i dać im czas na dostosowanie strategii komunikacji lub dodanie nowych elementów do kampanii marketingowych.
Co rozumiemy przez zmianę produktu lub usługi?
Sposoby informowania partnerów o aktualizacjach, poprawkach błędów i nowych funkcjach mogą być podobne, ale istnieją różnice między powiadomieniami o produktach a zmianami w usługach. Aby upewnić się, że jesteśmy na tej samej stronie, wyjaśnijmy krótko, co rozumiemy przez zmianę produktu lub usługi. Niektóre proste aktualizacje obejmują poprawki błędów, czyli wprowadzenie ulepszeń technicznych, które nie zmieniają sposobu działania Twojego produktu lub usługi. Czasami nie musisz nawet informować afiliantów o takich zmianach.
Jednak inne zmiany mogą mieć formę nowych cech lub funkcjonalności, które dodają nową wartość do Twoich produktów lub wymagają pewnych działań od użytkowników. Jeśli tak jest, powinieneś poinformować afiliantów o tych ulepszeniach i dołączyć wszystkie niezbędne zasoby, aby mogli dowiedzieć się więcej o zmianach.
Chociaż odnieśliśmy się bezpośrednio tylko do zmian w produktach lub usługach cyfrowych, możesz również użyć stworzonych przez nas szablonów e-maili, jeśli wykorzystujesz marketing afiliacyjny do promowania fizycznych produktów lub usług świadczonych offline.
Komunikowanie zmian w produktach lub usługach – przykłady tematów e-maili
Zmiany produktu lub usługi – pomysły na szablon e-maila
Zmiany produktu lub usługi – email 1
Zmiany produktu lub usługi – email 2
Zmiany produktu lub usługi – email 3
Zmiany produktu lub usługi – email 4
Zmiany produktu lub usługi – email 5
Yes. Not knowing about product or service changes can affect your affiliates advertising methods and ultimately sales.
Yes.
Your emails should be concise, provide all of the necessary information, and sound interesting enough to encourage affiliates to learn more.
Yes. Not knowing about product or service changes can affect your affiliates advertising methods and ultimately sales.
Yes.
Your emails should be concise, provide all of the necessary information, and sound interesting enough to encourage affiliates to learn more.
Discover the power of API integration with Post Affiliate Pro, enabling seamless communication between systems, task automation, and access to new markets. Ideal for SMEs and Enterprises, our API supports high and low-level interactions, facilitating data retrieval, configuration, transactions, and more. Experience efficient operations, reduced costs, and new growth opportunities. Try Post Affiliate Pro for free!
Zaloguj się na swoje konto Post Affiliate Pro
Zaloguj się do Post Affiliate Pro, aby usprawnić marketing afiliacyjny! Nie masz konta? Załóż je teraz i odkryj korzyści, jakie możemy przynieść Twojej firmie. Dołącz do ponad 30,000 programów partnerskich już dziś!
Poznaj elastyczny cennik Post Affiliate Pro i wybierz idealny plan dla swojego programu partnerskiego. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej, braku umów i opłat instalacyjnych, oraz pełnego wsparcia 24/7. Oszczędzaj nawet 20% przy rozliczeniu rocznym i dostosuj system do swoich potrzeb z ponad 220 integracjami i 125 wtyczkami. Zobacz, jak Post Affiliate Pro może usprawnić Twój marketing afiliacyjny!
Warunki programu afiliacyjnego Post Affiliate Pro
Poznaj szczegółowe warunki programu afiliacyjnego Post Affiliate Pro! Zyskaj prowizję za polecenia, spełniając określone kryteria i aktywnie promując nasze produkty. Dołącz do nas jako partner podstawowy, zaawansowany lub profesjonalny i ciesz się korzyściami, takimi jak sponsorowane konta demo czy dedykowany opiekun klienta. Sprawdź, co możemy Ci zaoferować i zacznij zarabiać już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach