–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Regularne wysyłanie maili z podziękowaniami do afiliantów wzmacnia relacje, zwiększa lojalność i poprawia reputację marki. Personalizowane wiadomości działają motywująco, przypominając partnerom o ich wartości dla firmy.
Afilianci pracują z Tobą głównie dla korzyści finansowych, to niezaprzeczalny fakt. Jednak pomimo ich motywacji, powinieneś zadbać o zbudowanie z nimi silnych i trwałych relacji, które nie opierają się wyłącznie na pieniądzach. Możesz to zrobić na wiele różnych sposobów, a jednym z nich jest regularne wysyłanie krótkich wiadomości typu “dziękuję”.
Istnieje wiele powodów, aby podziękować swoim afiliantom. Powinieneś z nich skorzystać, ale przede wszystkim możesz docenić swoich partnerów za ich lojalność i czas, który spędzają z Twoją firmą. To pokaże im, że ich cenisz i sprawi, że poczują się uznani i docenieni. A jeśli wyślesz każdemu partnerowi spersonalizowane pozdrowienie, Twoje wiadomości przyniosą jeszcze lepsze rezultaty.
Choć nie jest to może przełomowy pomysł, wiele firm po prostu nie zdaje sobie sprawy lub zapomina o tym, jak ważne są skuteczne komunikaty typu “dziękuję”. A przecież ten rodzaj komunikacji może znacząco wpłynąć na zachowanie partnerów i ich nastawienie do Twojej firmy. Są one kluczowymi mailami w procesie zwiększania lojalności afiliantów.
Ponieważ wiele firm stale poszukuje partnerów i oferuje doskonałe warunki finansowe w swoich programach partnerskich, to małe szczegóły, takie jak wiadomości “dziękuję”, mogą zrobić różnicę, która pomoże Ci utrzymać partnerów w Twojej firmie.
Zanim przejdziemy do szablonów maili z podziękowaniami, podsumujmy korzyści z wysyłania tego typu wiadomości do swoich afiliantów.
Korzyści z maili z podziękowaniami
Jak już wiesz, celem tych e-maili jest poprawa lojalności afiliantów. Jest to również jedna z największych zalet tego typu wiadomości. Jednak ten typ maili ma jeszcze inne wspaniałe korzyści:
Spójrz teraz na szablony wiadomości z podziękowaniami, które dla Ciebie stworzyliśmy i wybierz te, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom.
Wiadomości z podziękowaniami dla lojalnych afiliantów – przykłady tematów
Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – pomysły na szablony
Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 1
Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 2
Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 3
Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 4
Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 5
The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.
A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.
The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.
The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.
A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.
The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.
Podziękowania dla skutecznych partnerów
Odkryj skuteczne sposoby doceniania afiliantów, które pomogą zbudować trwałe relacje i zwiększyć motywację. Dowiedz się, jak wykorzystać unikalne kody rabatowe, publiczne uznanie, strategiczne stawki prowizji i inne metody, aby wyróżnić swoich najskuteczniejszych partnerów. Sprawdź przykłady e-maili i zainspiruj się do działania!
Witaj w naszym programie afiliacyjnym!
Zostań partnerem Post Affiliate Pro, zdobywaj dochód pasywny z 20% prowizją i 90-dniowymi plikami cookie. Dołącz już dziś!
Warunki programu afiliacyjnego Post Affiliate Pro
Poznaj szczegółowe warunki programu afiliacyjnego Post Affiliate Pro! Zyskaj prowizję za polecenia, spełniając określone kryteria i aktywnie promując nasze produkty. Dołącz do nas jako partner podstawowy, zaawansowany lub profesjonalny i ciesz się korzyściami, takimi jak sponsorowane konta demo czy dedykowany opiekun klienta. Sprawdź, co możemy Ci zaoferować i zacznij zarabiać już dziś!
Katalog programów partnerskich
Discover a comprehensive directory of affiliate programs with Post Affiliate Pro. Explore top partner opportunities and enhance your marketing strategy today!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach