Wiarygodność statystyczna
Wiarygodność statystyczna to liczba, która wyraża jak wiarygodne są dane, które zmierzyłeś. Wiele osób, które rozpoczynają swoją działalność, nie zna odpowiedniej ilości czasu potrzebnego do wykonania pomiaru. Zazwyczaj biorą zbyt mało danych i po prostu zakładają wyniki. Tymczasem długoterminowe pomiary mogą przynieść inne wyniki. Z tego powodu wielu sprzedawców traci wiele pieniędzy i możliwości biznesowych. Pomiar wiarygodności statystycznej jest dobrą praktyką i pomaga uniknąć błędów. Zalecana wiarygodność statystyczna wynosi 95% i więcej.
Marketing efektywnościowy (performance marketing)
Odkryj tajniki marketingu efektywnościowego z Post Affiliate Pro! Dowiedz się, jak płacić agentom za wyniki, motywować ich do lepszej pracy i optymalizować strategie marketingowe. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej i zwiększaj zyski dzięki efektywnemu zarządzaniu afiliacyjnemu.