Czym jest Real-Time Bidding (RTB)?
Real-time bidding (RTB) to metoda polegająca na prowadzeniu aukcji o przestrzeń reklamową w czasie rzeczywistym. Gdy strona się ładuje, odbywa się aukcja o wyświetlenie na niej reklam. Reklamodawcy licytują się o wyświetlenia, a zwycięska reklama natychmiast jest prezentowana na witrynie. Real-time bidding oferuje reklamodawcom szansę na promowanie swoich produktów na większej ilości witryn i dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Poznaj, czym jest SERP na stronie Post Affiliate Pro! Dowiedz się, jak działa strona wyników wyszukiwarki, jakie są różnice między wynikami organicznymi a sponsorowanymi i dlaczego są kluczowe dla Twojej strategii SEO. Sprawdź także zaawansowane narzędzia do śledzenia i raportowania oferowane przez Post Affiliate Pro. Zarejestruj się za darmo już dziś i podnieś swoją widoczność w Google!
Odkryj, czym jest segment w marketingu afiliacyjnym na stronie Post Affiliate Pro. Dowiedz się, jak segmentacja użytkowników według kraju, systemu operacyjnego czy operatora komórkowego może poprawić efektywność kampanii. Rozszerz swoją wiedzę i zarejestruj darmowe konto, by zwiększyć sukces dzięki zaawansowanym narzędziom.