Czym jest PPC (pay per click)?
Nagradzanie agentów za ich ciężką pracę jest nieuniknioną częścią każdego biznesu. Marketing afiliacyjny oferuje trzy sposoby, aby to zrobić: PPC (pay per click, czyli płatność za kliknięcie), PPL (pay per lead, czyli płatność za leada) i PPS (pay per sale, czyli płatność za sprzedaż).
Płatność za kliknięcie oznacza, że agenci otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie wykonane przez klientów. Może to być kliknięcie linku lub powiązanej z tobą reklamy.
Paid search (płatne wyszukiwanie)
Dowiedz się, czym jest paid search (płatne wyszukiwanie) i jak może skutecznie zwiększyć liczbę nowych klientów przy mniejszej inwestycji. Odkryj tajniki SEM i naucz się licytować słowa kluczowe, aby Twoje reklamy były trafne. Odwiedź naszą stronę, aby poszerzyć swoją wiedzę o marketingu afiliacyjnym z Post Affiliate Pro!
Poznaj PageRank, kluczowy czynnik wpływający na pozycję Twojej strony w wynikach Google. Dowiedz się, jak jakość i ilość linków oraz inne czynniki mogą poprawić Twój ranking. Odkryj sprawdzone techniki budowania linków i zwiększaj autorytet swojej witryny. Zapisz się za darmo na Post Affiliate Pro i wykorzystaj zaawansowane narzędzia SEO!
Poznaj model Pay Per Lead (PPL) z Post Affiliate Pro, gdzie agenci zarabiają za każdego pozyskanego leada, od rejestracji po pobranie oprogramowania. Odkryj, jak PPL może wspierać Twoją strategię marketingową. Załóż darmowe konto i skorzystaj z kompleksowego narzędzia do zarządzania programami partnerskimi!