Czym jest PageRank?
Każda istniejąca strona internetowa jest klasyfikowana przez Google w ich wyszukiwarce. Pozycja w rankingu jest określana na podstawie autorytetu strony. Najważniejszym czynnikiem, jeśli chodzi o ranking strony, są powiązane z nią linki. Pod uwagę brana jest zarówno ich jakość, jak i ilość. Inne czynniki wpływające na ranking strony to ruch na stronie, wiek strony i inne dane dotyczące strony.
Gdy nowa strona internetowa zostaje powiązana z już istniejącą, dziedziczy jej PageRank. Proces ten znany jest jako przekazywanie mocy SEO (link juice). Jeśli nie chcesz, aby strona przekazywała swój PageRank nowo utworzonej stronie, możesz użyć tagu „nofollow”.
Poznaj, czym jest SERP na stronie Post Affiliate Pro! Dowiedz się, jak działa strona wyników wyszukiwarki, jakie są różnice między wynikami organicznymi a sponsorowanymi i dlaczego są kluczowe dla Twojej strategii SEO. Sprawdź także zaawansowane narzędzia do śledzenia i raportowania oferowane przez Post Affiliate Pro. Zarejestruj się za darmo już dziś i podnieś swoją widoczność w Google!