Wykorzystując oprogramowanie śledzące Post Affiliate Pro, można uzyskać metryki, które odzwierciedlają, ile razy dany link został kliknięty. Metryki te można mierzyć na trzy różne sposoby: poprzez unikalne kliknięcia, kliknięcia raw i kliknięcia całkowite.
Kiedy klient odwiedza Twoją stronę, klikając na link partnerski, czy baner i nie jest to pierwsze kliknięcie przekierowujące do tej witryny, wtedy mamy do czynienia z Kliknięciami Raw.
Pierwsze kliknięcie, dokonane gdy ktoś po raz pierwszy odwiedza Twoją witrynę promowaną za pośrednictwem linku partnerskiego lub bannera, nazywane jest Kliknięciem Unikalnym.
Całkowita liczba kliknięć odnosi się do wszystkich łącznych kliknięć wykonanych przez użytkownika niezależnie od okresu czasu.
Odkryj, czym są mikrokonwersje i jak mogą zwiększyć skuteczność Twojego marketingu afiliacyjnego. Dowiedz się, jak je śledzić i optymalizować za pomocą Google Analytics, aby poprawić doświadczenia użytkowników i zwiększyć współczynniki konwersji na Twojej stronie. Poznaj przykłady i strategie, które pomogą Ci lepiej zrozumieć zachowania odwiedzających.