Wykorzystując oprogramowanie śledzące Post Affiliate Pro, można uzyskać metryki, które odzwierciedlają, ile razy dany link został kliknięty. Metryki te można mierzyć na trzy różne sposoby: poprzez unikalne kliknięcia, kliknięcia raw i kliknięcia całkowite.
Kiedy klient odwiedza Twoją stronę, klikając na link partnerski, czy baner i nie jest to pierwsze kliknięcie przekierowujące do tej witryny, wtedy mamy do czynienia z Kliknięciami Raw.
Pierwsze kliknięcie, dokonane gdy ktoś po raz pierwszy odwiedza Twoją witrynę promowaną za pośrednictwem linku partnerskiego lub bannera, nazywane jest Kliknięciem Unikalnym.
Całkowita liczba kliknięć odnosi się do wszystkich łącznych kliknięć wykonanych przez użytkownika niezależnie od okresu czasu.
Discover the essentials of clicks (referrals) tracking with our comprehensive guide. Learn about the importance of click tracking code, explore various code examples including simple, asynchronous, and PHP versions, and dive into advanced tracking options. Optimize your affiliate marketing strategy with expert tips on setting account IDs, managing cookies, and customizing tracking parameters. Visit now to enhance your click tracking implementation!
Słowniczek marketingu afiliacyjnego
Odkryj kompletny słowniczek marketingu afiliacyjnego na Post Affiliate Pro! Poznaj kluczowe terminy i pojęcia, które pomogą Ci w efektywnym zarządzaniu programami partnerskimi i zwiększaniu zysków. Idealne źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych marketerów. Sprawdź teraz!