Czym jest autorytet strony (PA, czyli Page Authority)?
Autorytet strony to wynik określający, jak wysoko na stronie wyników wyszukiwania (SERP) pojawi się strona internetowa. Ten wskaźnik jest dostarczany przez Moz.
Autorytet strony opiera się na różnych statystykach, takich jak indeks internetowy Mozscape, liczba linków, MozRank i MozTrust.
Ranking jest liczbą pomiędzy od 0 do 100. Jest to wynik porównawczy, więc nie można z całą pewnością stwierdzić, czy ranking strony jest dobry, czy zły. Ale ogólnie wyższy autorytet strony oznacza, że powinna ona uzyskać lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Poznaj PageRank, kluczowy czynnik wpływający na pozycję Twojej strony w wynikach Google. Dowiedz się, jak jakość i ilość linków oraz inne czynniki mogą poprawić Twój ranking. Odkryj sprawdzone techniki budowania linków i zwiększaj autorytet swojej witryny. Zapisz się za darmo na Post Affiliate Pro i wykorzystaj zaawansowane narzędzia SEO!
Słowniczek marketingu afiliacyjnego
Odkryj kompletny słowniczek marketingu afiliacyjnego na Post Affiliate Pro! Poznaj kluczowe terminy i pojęcia, które pomogą Ci w efektywnym zarządzaniu programami partnerskimi i zwiększaniu zysków. Idealne źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych marketerów. Sprawdź teraz!