Integration logo
Interspire Shopping Cart (szczególnie dla Google Checkout)

Interspire Shopping Cart (szczególnie dla Google Checkout)

E-commerce Integration ShoppingCart AffiliateMarketing

Integracja Interspire Shopping Cart (szczególnie dla Google Checkout)

Bogaty w funkcje system koszyka zakupowego, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć, prowadzić i promować swój sklep internetowy.

Ta metoda integracji pomoże Ci połączyć Post Affiliate Pro z Interspire Shopping Cart 6.0+ w sytuacji, gdy po płatności przez Google Checkout klient nie jest przekierowywany na stronę podziękowania Interspire.

Do czego służy ten skrypt?

To rozwiązanie zostało stworzone, by śledzić zamówienia produktów w Interspire Shopping Cart opłaconych przez Google Checkout. Skrypt ten przekazuje każdy zamówiony produkt osobno jako osobną sprzedaż do PAP4 lub cały koszyk jako jedną sprzedaż. Do śledzenia sprzedaży wykorzystywane jest śledzenie przez API PAP.

Dodawanie pola visitorId do szablonu ProductAddToCart

Edytuj plik /templates/master/Snippets/ProductAddToCart.html

(jeśli zmieniłeś szablon, plik znajduje się w katalogu: /templates/[używany szablon]/Snippets/ )

Dodaj poniższy wiersz do formularza:

<input value="" name="product-private-data" type="hidden" id="pap_dx8vc2s5">

za wierszem:

<input type="hidden" name="currency_id" value="" />

oraz po zakończeniu tagu formularza “” dodaj:

<script id="pap_x2s6df8d" src="https://URL_TO_PostAffiliatePro/scripts/notifysale.php" type="text/javascript">
</script>

Poniżej przedstawiono kompletny plik ProductAddToCart.html po zmianach:

%%GLOBAL_AddToCartButtonControlScript%%
<form method="post" action="%%GLOBAL_CartLink%%" onsubmit="return check_add_to_cart(this, %%GLOBAL_ProductOptionRequired%%)"  enctype="multipart/form-data">
	<input type="hidden" name="action" value="add" />
	<input type="hidden" name="product_id" value="%%GLOBAL_ProductId%%" />
	<input type="hidden" name="variation_id" class="CartVariationId" value="" />
	<input type="hidden" name="currency_id" value="" />
	<input value="" name="product-private-data" type="hidden" id="pap_dx8vc2s5">
	<div class="ProductDetailsGrid ProductAddToCart">
		%%SNIPPET_ProductFieldsList%%
		<div class="ProductOptionList">
			%%SNIPPET_VariationList%%
		</div>
		%%SNIPPET_EventDate%%
		<div class="DetailRow" style="display: %%GLOBAL_DisplayAdd%%">
			<div class="Label QuantityInput" style="display: %%GLOBAL_DisplayAddQty%%">%%LNG_QuantityFull%%:</div>
			<div class="Value AddCartButton">
				<span class="FloatLeft" style="display: %%GLOBAL_DisplayAddQty%%;">
					%%GLOBAL_AddToCartQty%%
				</span>
				<div class="BulkDiscount">
					%%GLOBAL_AddToCartButtonOptimizerScriptTag%%
						<input type="image" src="%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/AddCartButton.gif" alt="Interspire Shopping Cart (especially for Google Checkout)"/>
					%%GLOBAL_AddToCartButtonOptimizerNoScriptTag%%
					<div class="BulkDiscountLink" style="display: %%GLOBAL_HideBulkDiscountLink%%;">
						<a href="#" onclick="$.iModal({data: $('#ProductDetailsBulkDiscountThickBox').html(), width: 600}); return false;">
							%%LNG_BulkDiscountLink%%
						</a>
					</div>
				</div>
			</div>
		</div>
</form>

<script id="pap_x2s6df8d" src="https://URL_TO_PostAffiliatePro/scripts/notifysale.php" type="text/javascript">
</script>

<div class="OutOfStockMessage">
	%%SNIPPET_SideAddItemSoldOut%%
</div>

%%GLOBAL_ProductBulkDiscountThickBox%%

<script type="text/javascript">
lang.OptionMessage = "%%GLOBAL_OptionMessage%%";
lang.VariationSoldOutMessage = "%%LNG_VariationSoldOutMessage%%";
lang.InvalidQuantity = "%%LNG_InvalidQuantity%%";
lang.EnterRequiredField = "%%LNG_EnterRequiredField%%";
lang.InvalidFileTypeJS = "%%LNG_InvalidFileTypeJS%%";
var ShowAddToCartQtyBox = "%%GLOBAL_ShowAddToCartQtyBox%%";
</script>
%%GLOBAL_EventDateJavascript%%

Dodanie parametru visitorId do linków “Dodaj do koszyka”

Edytuj wszystkie pliki szablonów, w których używany jest link dodania do koszyka. Dodaj atrybut id=”affCookieLinkId” do znacznika <a> w <div class=”ProductActionAdd”>.

W kodzie śledzącym kliknięcie dodaj:

PostAffTracker.writeCookieToLink('affCookieLinkId', 'product-private-data');

za linią:

PostAffTracker.track();

Przykład kodu po zmianach:

<div class="ProductActionAdd" style="display:%%GLOBAL_HideActionAdd%%;">
		<a href="%%GLOBAL_ProductURL%%" id="affCookieLinkId">%%GLOBAL_ProductAddText%%</a>
</div>

Lista plików w katalogu /templates/__master/Snippets/ do edycji:

  • BrandProductsItem.html
  • CategoryProductsItem.html
  • HomeFeaturedProductsItem.html
  • HomeNewProductsItem.html
  • HomeSaleProductsItem.html
  • ProductVendorsOtherProductsItem.html
  • SearchResultProductGrid.html
  • SideCategoryNewProducts.html
  • SideCategoryPopularProducts.html
  • SideCategoryTopSellers.html
  • SideNewProducts.html
  • SideRecentlyViewedProducts.html
  • SideTopSellers.html
  • SideTopSellersFirst.html
  • TagProductsItem.html
  • VendorFeaturedItemsItem.html
  • VendorProductsItem.html

Edycja pliku class.cart.api.php

Edytuj plik /includes/classes/class.cart.api.php.

Znajdź linię:

public function AddItem

i na końcu parametrów dodaj nowy parametr $productPrivateData=null.

Powinno to wyglądać tak:

public function AddItem($productId, $quantity=1, $variationDetails=null, $configurableOptions=array(), $cartItemId=null, $options=array(), $parentId=null, $reorder=false, $productPrivateData=null)

Następnie znajdź tablicę cartProduct (linia 1319):

        $cartProduct = array(
                'product_id' => $productId,
                'variation_id' => $variation,
                'options' => $variationOptions,
                'quantity' => $quantity,
                'product_name' => $product['prodname'],
                'product_code' => $productCode,
                'product_price' => $productPrice,
                'original_price' => $originalPrice,
                'default_currency' => $defaultCurrency['currencyid'],
                'customer_group' => $customerGroup,
            );

dodaj:

product_private_data' => $productPrivateData

i ostatecznie powinno wyglądać tak:

$cartProduct = array(
                'product_id' => $productId,
                'variation_id' => $variation,
                'options' => $variationOptions,
                'quantity' => $quantity,
                'product_name' => $product['prodname'],
                'product_code' => $productCode,
                'product_price' => $productPrice,
                'original_price' => $originalPrice,
                'default_currency' => $defaultCurrency['currencyid'],
                'customer_group' => $customerGroup,
                'product_private_data' => $productPrivateData
            );

Edycja pliku class.cart.php

Edytuj plik /includes/classes/class.cart.php.

Znajdź linię:

$cartItemId = $this->api->AddItem($product_id, $qty, $variation, $configurableFields, null, $options, null, false);

zamień na:

$cartItemId = $this->api->AddItem($product_id, $qty, $variation, $configurableFields, null, $options, null, false, $productPrivateData);

I dodaj przed nią:

      $productPrivateData = '';
                if(isset($_REQUEST['product-private-data'])) {
                    $productPrivateData = $_REQUEST['product-private-data'];
                }

Po zmianach kod wygląda następująco:

                            ...
                            ...
    				$options['EventName'] = $eventName;
    			}
    
    			$productPrivateData = '';
    			if(isset($_REQUEST['product-private-data'])) {
    				$productPrivateData = $_REQUEST['product-private-data'];
    			}
    
    			// Dodaj produkt do koszyka
    			$cartItemId = $this->api->AddItem($product_id, $qty, $variation, $configurableFields, null, $options, null, false, $productPrivateData);
    			$this->newCartItem = $cartItemId;
    
    			if($cartItemId === false) {
                            ...
                            ...

Dodanie kodu śledzenia sprzedaży do pliku class.handler.php w metodzie googlecheckout

Edytuj plik /modules/checkout/googlecheckout/class.handler.php.

Znajdź ten fragment kodu ok. linii 925:

    	if (!$completed) {
    			$GLOBALS['ISC_CLASS_LOG']->LogSystemError($this->logtype, sprintf(GetLang('GoogleCheckoutCantCompleteOrder'), isc_html_escape($pendingToken), isc_html_escape(var_export($completed, true))));
    			return;
    		}

i tuż poniżej dodaj:

    		include 'PapApi.class.php';
    		$saleTracker = new Pap_Api_SaleTracker('URL_TO_PostAffiliatePro/scripts/sale.php');
    		$prod_count = '1'; // Licznik produktów
    
    		foreach($cartContent[$vendorId][0] as $cartItemId => $product) {
    		    $productid = $product['data']['productid'];
    		    $productPrivateData = $product['product_private_data'];
    
    		    $price = $product['quantity'] * $product['product_price'];
    
    		    if (strlen($productPrivateData) == 40) {
    			  $accountId = substr($productPrivateData, 0, 8);
    			  $visitorId = substr($productPrivateData, 8, 32);
    		    } else {
    			  $visitorId = $productPrivateData;
    			  $accountId = 'default1';
    		    }
    
    		    $saleTracker->setAccountId($accountId);
    		    $saleTracker->setCookieValue($visitorId);
    
    		    $sale = $saleTracker->createSale();
    		    $sale->setTotalCost($price);
    		    $sale->setOrderID($order['orderid'] . "($prod_count)");
    		    $sale->setProductID($productid);
    		    $saleTracker->register();
    		    $prod_count++;
    		}

Ta metoda śledzenia korzysta z PAP API. Musisz więc posiadać aktualny plik PapApi.class.php w katalogu /modules/checkout/googlecheckout/ .

(Możesz go pobrać ze swojego panelu merchantskiego > start > narzędzia > integracja > integracja API > Pobierz PAP API).

Czym jest Interspire Shopping Cart?

Interspire Shopping Cart to niegdyś popularne oprogramowanie e-commerce stworzone przez firmę Interspire, zaprojektowane do zakładania i zarządzania sklepami internetowymi. Zapewniało szeroki zakres funkcji, takich jak zarządzanie produktami, obsługa zamówień i klientów, umożliwiając sprzedaż produktów fizycznych i cyfrowych na całym świecie. Mimo że produkt został wycofany w 2012 roku, odegrał istotną rolę w ewolucji platform e-commerce, prowadząc do powstania nowoczesnych rozwiązań, takich jak BigCommerce.

Interspire Shopping Cart był platformą instalowaną lokalnie na serwerze użytkownika, dającą przedsiębiorstwom pełną kontrolę nad sklepem internetowym. W 2009 roku, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi w chmurze, Interspire uruchomiło BigCommerce jako SaaS (oprogramowanie jako usługa) będące następcą koszyka zakupowego. Ta decyzja strategiczna doprowadziła do wycofania Interspire Shopping Cart w 2012 roku, a cała uwaga firmy została skierowana na BigCommerce. Był to przełom w rozwiązaniach e-commerce – od platform instalowanych lokalnie do elastycznych i skalowalnych usług w chmurze.

Interspire Shopping Cart został zaprojektowany dla szerokiego grona odbiorców – od małych firm po korporacje z listy Fortune 500. Przyjazny interfejs był szczególnie pomocny dla osób bez wiedzy technicznej, umożliwiając łatwą konfigurację i zarządzanie sklepem online. Platforma oferowała konfigurowalne narzędzia i rozwiązania zarówno do sprzedaży produktów fizycznych, jak i cyfrowych, kładąc nacisk na globalny zasięg i skalowalność.

Główne funkcje Interspire Shopping Cart

Interspire Shopping Cart był znany z rozbudowanego zestawu funkcji ułatwiających efektywne zarządzanie sklepem internetowym:

  • Zarządzanie sklepem: Narzędzia do zarządzania katalogiem produktów, stanami magazynowymi i obsługą zamówień.
  • Możliwości marketingowe: Wbudowane narzędzia marketingowe, m.in. generator reklam Google AdWords, zwiększające widoczność sklepu.
  • Konfigurowalne szablony: Dostępność różnych szablonów, które można dopasować do marki sklepu.
  • Zaawansowana analityka: Szczegółowe narzędzia raportowania i analizy sprzedaży oraz zachowań klientów.
  • Integracje: Obsługa popularnych narzędzi biznesowych, takich jak QuickBooks (księgowość) oraz Interspire Email Marketer (kampanie e-mailowe).

Opcje cenowe Interspire Shopping Cart

Szczegółowe, historyczne informacje o cenach Interspire Shopping Cart nie są obecnie dostępne, ale produkt oferowany był jako jednorazowy zakup i instalacja na własnym serwerze. Po wycofaniu w 2012 roku użytkownikom zalecono migrację do BigCommerce, który działa w modelu subskrypcyjnym – z różnymi planami dostosowanymi do wielkości i potrzeb przedsiębiorstw.

Opinie użytkowników Interspire Shopping Cart

Użytkownicy chwalili Interspire Shopping Cart za łatwość obsługi oraz bogaty zestaw funkcji, zwłaszcza integrację z narzędziami do e-mail marketingu (Interspire Email Marketer). Platforma umożliwiała szybkie uruchomienie i zarządzanie sklepem bez potrzeby specjalistycznej wiedzy technicznej. Ponieważ rozwiązanie nie jest już wspierane ani aktualizowane, obecnym użytkownikom i nowym firmom zaleca się wybór nowoczesnych alternatyw oferujących podobne lub rozszerzone funkcjonalności.

Wideorecenzje Interspire Shopping Cart

Alternatywy dla Interspire Shopping Cart

Po wycofaniu Interspire Shopping Cart, firmy szukające rozwiązań e-commerce mogą rozważyć następujące alternatywy:

  • BigCommerce Następca SaaS Interspire Shopping Cart – nowoczesna, chmurowa platforma e-commerce. Odwiedź BigCommerce
  • Shopify Wiodąca platforma e-commerce ceniona za łatwość obsługi i bogaty ekosystem aplikacji. Odwiedź Shopify
  • Shift4Shop (dawniej 3dcart) Kompleksowe funkcje e-commerce odpowiednie dla firm każdej wielkości. Odwiedź Shift4Shop
  • Pinnacle Cart Konfigurowalne rozwiązania e-commerce z naciskiem na przyjazny interfejs i funkcjonalność. Odwiedź Pinnacle Cart
  • CS-Cart Platforma e-commerce obsługująca marketplace oraz szerokie możliwości personalizacji. Odwiedź CS-Cart
  • Next-Cart Specjalizuje się w migracji sklepów między platformami e-commerce. Odwiedź Next-Cart
  • LitExtension Automatyczne usługi migracji danych między różnymi platformami e-commerce. Odwiedź LitExtension
  • Cart2Cart Zautomatyzowane rozwiązania do migracji koszyków zakupowych. Odwiedź Cart2Cart
  • Advanced E Media (WebJaguar) Rozwiązania e-commerce dopasowane do potrzeb firm B2B i B2C. Odwiedź Advanced E Media
  • CoreCommerce Platforma e-commerce skupiona na bezpieczeństwie i skalowalności. Odwiedź CoreCommerce

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest Interspire Shopping Cart?

Interspire Shopping Cart to niegdyś popularne oprogramowanie e-commerce, umożliwiające firmom zakładanie i zarządzanie sklepami internetowymi. Oferowało funkcje takie jak zarządzanie produktami, obsługa zamówień oraz klientów. Produkt został wycofany w 2012 roku, a użytkownikom zaleca się przejście na alternatywy, np. BigCommerce.

W czym pomaga ten przewodnik integracji?

Ten przewodnik dostarcza szczegółowych kroków, jak zintegrować Post Affiliate Pro z Interspire Shopping Cart (szczególnie dla Google Checkout), umożliwiając dokładne śledzenie sprzedaży afiliacyjnej nawet wtedy, gdy klient nie wraca na stronę podziękowania po płatności.

Czy Interspire Shopping Cart jest nadal wspierany?

Nie, Interspire Shopping Cart został wycofany w 2012 roku. Aktualni użytkownicy powinni rozważyć migrację do nowoczesnych rozwiązań e-commerce oferujących aktualne funkcje i wsparcie.

Jakie są alternatywy dla Interspire Shopping Cart?

Popularne alternatywy to m.in. BigCommerce, Shopify, Shift4Shop, Pinnacle Cart, CS-Cart, Next-Cart, LitExtension, Cart2Cart, Advanced E Media (WebJaguar) oraz CoreCommerce.

Która wersja Interspire Shopping Cart jest obsługiwana przez tę integrację?

Ta metoda integracji jest przeznaczona dla Interspire Shopping Cart w wersji 6.0 i wyższych.

Czym jest Post Affiliate Pro?

Post Affiliate Pro to zaawansowana platforma do zarządzania programami partnerskimi, umożliwiająca precyzyjne śledzenie oraz elastyczne zarządzanie marketingiem afiliacyjnym firm.

Lucia to utalentowana redaktorka treści, która dba o płynną publikację materiałów na różnych platformach.

Lucia Halašková
Lucia Halašková
Redaktorka treści

Zwiększ skuteczność śledzenia afiliacji z Post Affiliate Pro

Popraw efektywność swojego sklepu internetowego poprzez integrację Interspire Shopping Cart z Post Affiliate Pro. Zacznij śledzić sprzedaż z Google Checkout już dziś.

Dowiedz się więcej

Interspire Shopping Cart
Interspire Shopping Cart

Interspire Shopping Cart

Chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie partnerskie? Sprawdź integrację Interspire Shopping Cart z Post Affiliate Pro.

9 min czytania
E-commerce Integration +3
ShopSite
ShopSite

ShopSite

Chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie afiliacyjne? Sprawdź integrację ShopSite z Post Affiliate Pro.

5 min czytania
E-commerce ShopSite +3
Kartra
Kartra

Kartra

Dowiedz się, jak płynnie zintegrować Kartra z Post Affiliate Pro, aby umożliwić śledzenie leadów i sprzedaży, zautomatyzować zarządzanie afiliantami oraz wzboga...

4 min czytania
Integration Kartra +3

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface