Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z naszym blogiem. Uwielbiamy wpisy gościnne, ale mamy pewne wymagania co do ich jakości. Naszym celem jest dostarczanie informacji i unikalnych treści dla naszych odbiorców: właścicieli firm, marketerów afiliacyjnych i ekspertów ds. marketingu. Ponieważ wolimy jakość niż ilość, nie zamieszczamy treści ogólnych, które można znaleźć w każdym miejscu w Internecie.
Zanim wyślesz nam swój pomysł na wpis, zapoznaj się z poniższą instrukcją krok po kroku. Jeśli nie odpowiemy Ci w ciągu 4-5 dni, oznacza to, że nie zaakceptowaliśmy Twojego tekstu gościnnego.
Logistyka postów gościnnych:
zaproponuj 3-5 pomysłów na dany temat i wyślij je do nas pocztą elektroniczną
gdy zatwierdzimy temat, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail i wyślemy Ci krótki brief postu gościnnego do wypełnienia
- termin i dokładna data publikacji zostaną ustalone po zapoznaniu się z briefem dotyczącym postów gościnnych
przejdź przez następujące etapy: pomysł na temat, brief, treść, część wizualna, rozmieszczenie linków, ogólne wskazówki dotyczące ostatecznego projektu
Wymagania odnośnie pomysłów na temat:
Wymagania odnośnie współpracy
- po zatwierdzeniu tematu otrzymasz od nas odpowiedź pocztą.
- wypełnij formularz dotyczący postów gościnnych, który wyślemy do Ciebie
- pamiętaj, że celem wpisu gościnnego jest nie tylko zwiększenie wyświetleń i wyeksponowanie linków, ale także poprawa ruchu organicznego, dlatego przed wysłaniem briefu zbadaj potencjalne słowa kluczowe o niskiej konkurencji i wysokim wolumenie wyszukiwania
Wymagania odnośnie treści
Wymagania odnośnie treści wizualnych
- w tym: filmy, prezentacje, infografiki i gifty; dyskusje, cytaty, tweety, tabele (np. cenowe), wykresy, porady, statystyki
- można wspomnieć o produktach związanych z tematem
- 5+ zdjęć w artykule – zdjęcia wolne od praw autorskich, zrzuty ekranu z linkami, własne zdjęcia (każde zdjęcie powinno mieć objętość do 100 kb z odpowiednią nazwą pliku, atrybucją i znacznikiem alt), zrzuty ekranu ze strzałkami też są w porządku
- unikaj zdjęć stockowych i zdjęć niskiej jakości
- wyślij wszystkie materiały wizualne jako załączniki do wiadomości e-mail podczas wysyłania gotowego projektu
Wymagania odnośnie zasad umieszczania linków
- poprawność i wartość informacyjna linku zwrotnego (najlepiej linki niepromocyjne)
- umieszczone łącza powinny wyglądać naturalnie
- brak płatnych lub sponsorowanych linków
- linki promocyjne mają mieć atrybut nofollow dla wyszukiwarek
- sprawdź tekst anchoru i słowa kluczowe (pokrewne frazy, synonimy), np. oprogramowanie do obsługi zgłoszeń (narzędzie do obsługi systemu zgłoszeń, program do obsługi zgłoszeń…). Unikaj słów takich jak “kliknij tutaj”, “tutaj są”, “sprawdź tutaj” itp.
- linków zewnętrznych nie należy umieszczać w początkowym akapicie, nagłówku, stopce, pasku bocznym strony ani w zakończeniu.
- najlepiej, jeśli ruch organiczny strony jest większy niż 1K, jednakże akceptacja linków zależy od ogólnej jakości witryny
- 2-5 linków zewnętrznych dofollow (do stron autorytatywnych/powiązanych tematycznie) o świeżej treści (nie starszej niż 3 lata, korzystaj z wielu źródeł, nie tylko z jednego)
- 2-5 linków wewnętrznych do LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit, lub gdziekolwiek tam, gdzie w tekście jest wymieniona nasza marka
- unikaj zamieszczania linków do konkurencji jako treści źródłowej (wtedy usuniemy link i znajdziemy nowe źródło, do którego będziemy linkować)
- łącza w biogramie autora nie są obsługiwane
- max. 2 linki wychodzące do 1 domeny
- dla domen .com, min. DR50+ (Ahrefs)
- dla domen międzynarodowych, min. DR30+ (Ahrefs)
Ogólne wymagania dla projektu końcowego:
- dołącz swój życiorys (maks. 300 znaków) i zdjęcie portretowe
- jeśli chcesz, aby Twój artykuł był promowany na naszych portalach społecznościowych, podaj linki do swoich profili w mediach społecznościowych
- gotowy projekt należy wysłać jako dokument Google, z zaktualizowanymi uprawnieniami do udostępniania, w celu umożliwienia dodawania komentarzy i opinii
- wyślij na adres hello@liveagent.com
- artykuł końcowy może zostać odrzucony z następujących powodów:
- jest to powielana lub plagiatowana treść
- treść jest pisana wyłącznie w celu zdobywania linków
- zawarte są treści tendencyjne, obraźliwe lub nieodpowiadające naszym standardom
- plik został wysłany po uzgodnionym terminie
Uwaga: Zespół Post Affiliate Pro zastrzega sobie prawo do edycji treści w celu dostosowania jej do naszego stylu blogowania
Powiązane Artykuły
Katalog programów partnerskich
Discover a comprehensive directory of affiliate programs with Post Affiliate Pro. Explore top partner opportunities and enhance your marketing strategy today!
Umów się na call.
Umów się na indywidualną rozmowę i odkryj, jak Post Affiliate Pro może pomóc Twojej firmie zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów!
Integracje
Discover seamless integration solutions with Post Affiliate Pro, the leading affiliate marketing software. Effortlessly connect with platforms like Authorize.net, Calendly, FormAssembly, and more to enhance your e-commerce and reporting capabilities. Enjoy free trials, 24/7 support, and maximize your marketing ROI with advanced tracking and flexible commission options. Visit now to revolutionize your affiliate marketing strategy!
Słowniczek marketingu afiliacyjnego
Odkryj kompletny słowniczek marketingu afiliacyjnego na Post Affiliate Pro! Poznaj kluczowe terminy i pojęcia, które pomogą Ci w efektywnym zarządzaniu programami partnerskimi i zwiększaniu zysków. Idealne źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych marketerów. Sprawdź teraz!